Marketing Solutions

Home - Marketing Solutions

Θέλετε να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας…;

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε…!

Το τοπίο της αγοράς έχει αλλάξει και οι παραδοσιακές προσεγγίσεις στο μάρκετινγκ είναι σπάνια οικονομικά αποδοτικές. Χωρίς να κατανοείτε τα πραγματικά κίνητρα που οδηγούν τη συμπεριφορά των καταναλωτών, είναι σχεδόν αδύνατο να προωθήσετε αποτελεσματικά τη μάρκα ή την προσφορά σας από εκείνους που σας ανταγωνίζονται στο χώρο σας.

Στην Noesis Olon παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών έρευνας, σχεδιασμού, branding και διαφήμισης για δημόσιους, ιδιωτικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που ενδιαφέρονται να επιτύχουν σημαντική ανάπτυξη.

Είναι σχεδόν αδύνατο να τοποθετήσετε και να προωθήσετε αποτελεσματικά την επωνυμία σας χωρίς αξιόπιστες, σε πραγματικό χρόνο, πληροφορίες αγοράς. Η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και του ανταγωνιστικού τοπίου είναι απαραίτητες για την επιτάχυνση της δημιουργίας εσόδων.

Υπάρχει Λύση!

Οι λύσεις μάρκετινγκ παρέχουν ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών, δημιουργικών και παραγωγικών υπηρεσιών, όλα σχεδιασμένα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Το πακέτο υπηρεσιών μας μπορεί να ενσωματωθεί ως πρόγραμμα ανάπτυξης πλήρους υπηρεσίας ή ως ξεχωριστές υπηρεσίες για να ικανοποιήσει τους συγκεκριμένους στόχους και τους προϋπολογισμούς σας.

Οι κύριες κατηγορίες υπηρεσιών μας περιλαμβάνουν:

  • Έρευνα Μάρκετινγκ

  • Στρατηγικό σχεδιασμό

  • Ανάπτυξη μάρκας – Branding & Re-branding

  • Διαφήμιση & Digital προώθηση

Στην Noesis Olon ερευνούμε και αναλύουμε:

Μελετάμε σε βάθος τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, καθώς και αυτά των ανταγωνιστών σας.
Αναλύουμε τις δυνάμεις που επηρεάζουν τον χώρο σας, τις τρέχουσες και προβλεπόμενες τάσεις.
Ερευνούμε και αναλύουμε σημεία πώλησης, συσκευασίες προϊόντων και αντίδραση των πελατών σε αυτά.
Αναλύουμε τη βιωσιμότητα ενός έργου, μελετώντας τις συνθήκες της αγοράς, τις οικονομικές, τεχνικές και οργανωτικές συνθήκες.
Εξακρίβωση των δυνατοτήτων και των αδυναμιών πρώτα των δικών σας και έπειτα των ανταγωνιστών σας όσον αφορά τη θέση, την τιμολόγηση, τις αγορές-στόχους και τη διαφήμιση.